TAWARAN MENDIAMI ASRAMA KVLC KEPADA PELAJAR LUAR ASRAMA
DIMAKLUMKAN TAWARAN INI TERHAD KEPADA 17 ORANG PELAJAR SHJ.
BERMINAT SILA HUBUNGI SEGERA PENYELIA ASRAMA : 0174873587 / 0195727066
HASIL KAJIAN TERHADAP PELAJAR YANG TINGGAL DI ASRAMA . PIHAK PENGURUSAN ASRAMA AKAN MELAKSANAKAN PERKARA BERIKUT :-
1. MENGENALPASTI PELAJAR-PELAJAR YANG BERMASALAH DAN MEMINDAHKAN DARIPADA ASRAMA.
2. MENGENALPASTI KEPERLUAN PELAJAR ASRAMA :
2.1 MENYEDIAKAN KEMUDAHAN KOMPUTER DAN PRINTER UNTUK MELAKSANAKAN KERJA KURSUS SETIAP MATAPELAJARAN. 2 SET DI BILIK REHAT. DAN MEMAKSIMAKAN PENGGUNAAN CYBERCAFE SEKOLAH DIWAKTU PETANG DAN MALAM.
2.2 MEMBENARKAN PENGGUNAAN LAPTOP SECARA TERKAWAL KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG MEMOHON DENGAN KEMUDAHAN WIFI SEKOLAH.
2.3 MEMBUAT LAWATAN KE PUSAT PERANGINAN , RIADAH DAN PASARAYA DIHUJUNG MINGGU. (merujuk program tertentu)
2.4 MENYEDIAKAN PIALA PUSINGAN DAN HADIAH UNTUK PERTANDINGAN BOLA TAMPAR, FUTSAL, PETANQ, PINGPONG DAN LAIN-LAIN.
2.5 MEMBERI RUANG DAN KEMUDAHAN BERKAROKE DAN TV.
2.6 PREP BERSELANG.
2.7 MENAMBAHKAN PROGRAM SAHSIAH DAN KEROHANIAN DISURAU.
BERMINAT SILA HUBUNGI SEGERA PENYELIA ASRAMA : 0174873587 / 0195727066
HASIL KAJIAN TERHADAP PELAJAR YANG TINGGAL DI ASRAMA . PIHAK PENGURUSAN ASRAMA AKAN MELAKSANAKAN PERKARA BERIKUT :-
1. MENGENALPASTI PELAJAR-PELAJAR YANG BERMASALAH DAN MEMINDAHKAN DARIPADA ASRAMA.
2. MENGENALPASTI KEPERLUAN PELAJAR ASRAMA :
2.1 MENYEDIAKAN KEMUDAHAN KOMPUTER DAN PRINTER UNTUK MELAKSANAKAN KERJA KURSUS SETIAP MATAPELAJARAN. 2 SET DI BILIK REHAT. DAN MEMAKSIMAKAN PENGGUNAAN CYBERCAFE SEKOLAH DIWAKTU PETANG DAN MALAM.
2.2 MEMBENARKAN PENGGUNAAN LAPTOP SECARA TERKAWAL KEPADA PELAJAR-PELAJAR YANG MEMOHON DENGAN KEMUDAHAN WIFI SEKOLAH.
2.3 MEMBUAT LAWATAN KE PUSAT PERANGINAN , RIADAH DAN PASARAYA DIHUJUNG MINGGU. (merujuk program tertentu)
2.4 MENYEDIAKAN PIALA PUSINGAN DAN HADIAH UNTUK PERTANDINGAN BOLA TAMPAR, FUTSAL, PETANQ, PINGPONG DAN LAIN-LAIN.
2.5 MEMBERI RUANG DAN KEMUDAHAN BERKAROKE DAN TV.
2.6 PREP BERSELANG.
2.7 MENAMBAHKAN PROGRAM SAHSIAH DAN KEROHANIAN DISURAU.
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home